Alkohole w tubkach, przypominające musy owocowe dla dzieci, trafiły do polskich sklepów, co wzbudziło kontrowersje. Produkt spotkał się z krytyką ze strony społeczeństwa i polityków.
Marszałek Sejmu — Szymon Hołownia uznał alkohol w tubkach za nieodpowiedni. Choć sprzedawany wyłącznie w działach z alkoholem, jego forma i kolorystyka wywołują obawy o mylne skojarzenia, zwłaszcza wśród dzieci. Kasjerki przyznają, że choć produkt jest nowością, uważają go za niepotrzebny i niebezpieczny dla młodego pokolenia.
Producent na temat swojej nowości na rynku napisał na swojej stronie brandowej: "Voodoo Monkey to nie tylko marka, to prawdziwy buntownik w świecie alkoholi. Jesteśmy pionierami, którzy zmienili sposób, w jaki doświadczasz alkoholu, oferując go w odważnie zaprojektowanych tubach. Nasz nieszablonowy design z charakterystyczną małpką voodoo na opakowaniu odzwierciedla naszą filozofię – bawimy się konwencjami i nie boimy się eksperymentować. W Voodoo Monkey każdy szczegół ma swoje znaczenie – od unikalnych smaków po opakowanie. Stojąc na przecięciu sztuki, designu i innowacji w branży alkoholowej, Voodoo Monkey to synonim najlepszej jakości, kreatywności i odwagi."
opr. /MP
źródło: https://voodoomonkey.eu/o-marce/
foto: freepik.com/zdjęcie ilustracyjne/
Komentarze